fredag 24 oktober 2008

Gott kaffe

Vår kaffemaskin är trasig! Jag måste ha kaffe efter lunchen, annars somnar jag! Fast när kaffemaskinen gick sönder häromdan gick en av mäklarna ner och raggade till sig en nespressomaskin från nespressobutiken. Ingen större skillnad i smak frånsett premiumkänslan av att veta att varje patron kostar som en pinnglass typ (riktigt högkonjunkturfenomen).

Men när jag skulle ta en kopp idag så slukade maskinen två patroner rakt ner i skräpbehållaren direkt, utan att fixa nåt kaffe åt mig först, och så började pipa! Då försökte jag tömma skräpbehållaren, och efter det pep den så fort jag rörde den. Då vågade jag inte pilla nåt mer av rädsla att nån skulle komma ut i köket och fråga vafan jag höll på med, så nu sitter jag här och håller på att somna.

Mongonespressomaskin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se