fredag 24 oktober 2008

Pontus är B

På kortare tid än jag trodde så har det nu dykt upp frågor bland mina vänner om anonymisering och bloggens hanterande av karraktärer, frågor sannolikt sprungna ur en oro för att jag ska hänga ut mina vänners smutsiga byk till allmän bespottan och förlöjligande på min hårt trafikerade blogg.

Så M ville tex inte längre bli omnämnd som M, eftersom han tyckte det blev för uppenbart, så jag föreslog då att jag helt enkelt skulle kalla dem efter alfabetet, varefter de dök upp i bloggen, M skulle alltså bli A, PO bli B osv. Men det tyckte inte M var en bra idé, han ville hellre heta D (?). PO tyckte att jag hellre skulle skriva ut namnen, eller hitta på låtsasnamn osv osv.

Men va faan, även om jag är mycket glad för de 48 besök bloggen hittils fått under sitt tre dagar långa liv så har den ju inte vuxit till Rockys popularitet - än, vidare skulle jag aldrig använda bloggen för att förlöjliga mina vänner (annat än när de varit riktigt dumma, eller riktigt löjliga) och PO erkännde till och med att han hittils inte ens läst bloggen (men hade trots det ganska mycket synpunkter) - så från och med nu och tills vidare så är Pontus B, M får vara D och resten tar vi i alfabetisk ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se