torsdag 15 januari 2009

Kända medresenärer

enast jag flög till london flög jag med christina stenbeck, högsta höna i stenbeckssfären och svensk finansvärlds powerbitch nr 1. Den här gången flög jag med karl-johan persson, h&m-arvtagare och möjligen blivande vd till en av sveriges fem största företag.

Trots att pappa, som är sveriges största enskilda skattebetalare, skulle kunna köpa flygbolaget flera gånger om, så flög karl-johan persson inte första klass, utan business class, men jag antar att det är för att det är arbetsgivaren, h&m, som betalar just den här biljetten.

Det är allmänt känt att karl-johan persson är stationerad i london för att leda utvecklingen av hm's high fashion märke COS, som inte kommit till sverige än, men vad gäller hans egen klädsel så såg jag inte kavajen, men kostymbyxorna satt riktigt snyggt, skorna såg mer ut att tillhöra svenne-banan än nån som har sitt eget modemärke, men rocken var i alla fall skräddarsydd och definitivt inte från hm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se