lördag 23 januari 2010

Obscena Åre-storys hörda i liften

Kille berättar för sina kompisar om kvällen innan i liften

Killen: "Och den här tjejen, hon som var född 1990, hon ba 'jag är piercad'
'Vardå' sa ja.
'Där nere' sa hon.
'Får jag känna?'
'ja' sa hon och förde ner min hand. Och då kände jag att det var två stycken piercingar, två stavar i klittan. Och så sa hon 'kom vi går in på toaletten' och så ställde hon sig med båda fötterna på toalettstolen, drog ner trosorna, lutade sig fram med röven mot mig och ba 'slicka!'"
Kompisarna: "näää, hahaha, hur var det då?"
Killen: "äh, det var nice, som att ha en bit sashimi och två nycklar i munnen, men nice."

De kallar den här generationen nåt men jag kommer inte ihåg vad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se