söndag 21 februari 2010

Weekend recap

a) I fredags var det prettopizza på kungsholmen med två av Börje Ekholms underhuggare, M och nån riktigt pratglad tjej från ALK. Den sistnämnda var en sån där som tog all luft och var precis på gränsen tillräckligt underhållande för att det skulle vara mer kul än jobbigt. Efter middagen blev det hockey och OS hos L.

b) I lördags eftermiddag fikade jag med ES på Rival, vi tog var sin liten pannkakstallrik à 29 spänn. Klart prisvärt och lite halvsött fikaalternativ.

c) Igår kväll mötte J och jag upp CJG, my man in Copenhagen GW, och hans nya tjej C för ett glas på grodan. GW hoppar nu mellan Köpenhamn, jättemässor i Tyskland och Stockholm, så jag hoppas se mer av honom framöver. Hann tyvärr inte prata så mycket med hans nya C dock.

d) Söndag dag spenderades hemma i skydd från snökaoset, varefter det blev söndagmiddag hos mamma på lidingö. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa vidare på Tha Associate av Grisham. Ganska bra, efter 150 sidor hittills så får den preliminära betyget 3,5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se