onsdag 7 april 2010

Morning Update - VA.se blogg, Kungligt bröllop och Gårdagens bögfilmskväll

Därför har inte Private Equity aktiviteten nått börsen än - Mitt senaste inlägg på VA.se, läs det här. Har du kul eller intressanta tips på vinklar som rör börsen som du tycker jag borde blogga om - hör av dig!

Kungligt bröllop - Dagens att-göra är att höra av sig till Ebba von Sydow. Hon skriver följande på sin blogg. "Bloggar du om någonting som rör bröllop, kungligheter eller något liknande? Maila mig! Hallå därute! Bloggar du om någonting som rör bröllop, mode eller kungligheter? Maila mig på ebba.vonsydow@svt.se, så att vi kan komma i kontakt. Jag tänkte nämligen dra ihop en liten bloggträff framöver för att bland annat bjuda på en förhandstitt på en spännande grej. Maila mig några korta rader om dig, din blogg och glöm inte att skicka med ditt mobilnummer. Ser fram emot att höra från dig! PS. Du MÅSTE inte blogga om bröllop och kungligheter, det räcker om du tycker att det är roligt…" Klart johanww ska vara med på en sån grej!

Gårdagens bögfilmskväll - Vi tittade på The Ugly Truth med Kathrine Heigl och åt kinesiskt i vanlig ordning. Filmen lyckades med nöd och näppe ta sig upp till betyget 3, p gav den 2,5. Umgänget får dock en klar femma som alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se