onsdag 22 oktober 2008

jag är nu vaken för första gången i mitt liv

Ikväll åt jag middag med Sara (kompis - inte exet). Vi var Ett litet hak på Grevturegatan, och Sara envisades med att sitta ute, eftersom hon röker, så nu är mina fötter helt stelfrusna, som en försmak på vintern. Sara åt nån liten svamptoast, jag en köttfärslimpa med enbärssås och lingon.

Jag läste hennes blogg för första gången häromdan och när vi snackade om det så blev jag grymt entusiastisk på att prova (sara kan ha den effekten). Hon har tydligen 100 besökare om dan på sin blogg, vid 300 så börjar de (blogg admin eller nåt sånt) kontakta en om att sälja annonsutrymme på bloggen. Alltså - ingen anledning att vara ödmjuk inför den här uppgiften – målet får blir 300 besökare om dan! Som mitt eget lilla ’Stor i Japan’ experiment...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se