torsdag 13 november 2008

Sliten slampa?

Blivit medbjuden med M på nåt så otippat som en 'pumafest' i helgen (och det är tydligen för att fira starten av pumans parningssässong som sträcker sig från november till juni). 17 tanter som druckit bubbel vill ha sällskap av 'hannar' på eftersläpp. Inbjudan osar av skamlös lusta!

Först kände jag mig faktiskt lite för torr för det men va faan, kan bli hur som helst! Det alltid kul att gå på fest där man inte känner nån alls, om man har en kul kompis med sig, vilket jag kommer ha! Känns lite som wedding crashers - "We're brothers from New Hampshire, we're venture capitalists".

Nej, nu ska jag sticka från kontoret. En av mäklarna tittade just in
mäklaren: här lyser flitens lampa.
kollega: va?
mäklaren igen: här lyser flitens lampa!
kollega: jaha, jag tyckte du sa: här va en sliten slampa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se