torsdag 1 januari 2009

7 svenskar och fyra miljoner plus en kineser - nyar 2009 i HK

Ska fixa upp bilder snart.

Det blev alltsa GW, CJG, FA, GA, MJ, EA, jag och FAs kompis fram peking, Lou som firade nyaret tillsammans med fyra miljoner kineser. FO slot upp senare.

Kvallen inneholl sex oilka stallen inklusive det dar vi at middag och firade tolvslaget, ett fyrverkeri langs sidorna och toppen pa IFCs 88 vaningar (varldens sjunde hogsta kontorsbyggnad), ett kinesiskt par som hanglade upp varandra medan de at varsin kebabrulle (det ar karlek!), fler vackra kinesiskor pa Beijing Club an jag satt under hela min vistelse i HK, polis och labyrinter av kravallstaket langs hela partydistriktet LKF, samt ett antal bilder med MJ, mig och en hop med halvmetern kortare kinesiskor.

Det blev inga nyarsloften, men vid minst tva tillfallen sa valde jag ratt, och spenderade pengarna ratt, vilket jag hoppas och tror ska forsakra mig om ett framgangsrikt 2009 pa det karmiska planet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se