tisdag 26 januari 2010

Frack och Google reader

Var nyss och lämnade in en frackskjorta, frackväst och en kostym på kemtvätten på östermalmstorg inför AGs bröllop om två veckor (för den som eventuellt trodde det så ska jag ska alltså inte ha frackskjortan till kostymen, utan kostymen i kyrkan på dan, och frack på kvällen).

Var väldigt noga med att säga till dem att inte pressa eller mangla skjortan och västen. Kemtvättar verkar inte riktigt ha kopplat att de blir totalförstörda då, sett det ett par gånger - och händer det nu, ja då blir jag grinig förklarade jag för damen bakom disken, vänligt men bestämt.

Vidare har jag just upptäckt vilken fantastisk RSS-läsare Google reader är. Kan varmt rekommendera den. Då kan du till exempel prenumerera på mina inlägg. Se övre vänstra hörnet. Själv har jag nu 15 nyhetskällor och bloggar som jag följer på detta föredömligt överskådliga vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se