onsdag 20 januari 2010

Booze cruise

När M och jag fyllde 30 så hade vi en perukfest på min gård.

Alla hade peruk, det var sommar, vi var utomhus, hade en celebrity appearence av Jonah Hill, sanslöst mycket konstig alkohol och när ordföranden i min bostadsrättsförening skulle skälla ut mig efteråt var hon så arg så hon bokstavligen talat skakade. En succé helt enkelt!

Nu vill vi undersöka möjligheten att ha en liknande fest igen till sommaren, men min gård är naturligtvis helt utesluten, och vi vill istället undersöka möjligheten att gå ihop några stycken och abonnera en finlandsfärja för en maskerad.

Det visar sig dock att Cinderella rymmer betydligt mer än jag trodde, 2500 pers (jag hade gissat på 500-1000 pers), och kostar 700 000 kr ex mat (baserat på ca 1800 pers). Därtill kommer 280 kr per pers för minst en buffé.

På knas för stort och dyrt bara för att få springa runt ostörd i kanindräkt och leka rövare. Ska kolla Ånedinlinjen istället... återkommer



...för sånt här vill man kanske göra lite privat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se