tisdag 19 januari 2010

What mommy goes through to have a hot body for daddy

Imorse gick min vackra flickvän j upp och gymmade på morgonen, poweryoga 07.20 tror jag det var. Trots att jag själv inte är medlem där (eller på nåt annat gym heller för den delen) så fick jag för en kort sekund ett infall att jag också borde gå och träna. Men poweryogan var det tydligen bara en massa kvinnor som gick på, och själv har jag fortfarande träningsvärk i rumpan efter att jag satt så mycket på huk och städade badrummet i söndags. De säger ju att träningsvärken blir ännu värre andra dagen. Så årets träningsdebut fick helt enkelt vänta till nån annan dag.

Men nej, dags att göra nåt åt det här snart! Anyday now... men förvänta er ingen snabb uppföljning på den här punkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se