onsdag 13 oktober 2010

Update - Sverige, Liljevalchs och Björnvetet

Sverige kan ta sig i röven - Läste det här i morse och fick sån galen lust att börja blogga igen. Vi patologiska åsiktsmaskiner måste ju ha ett forum för utlopp när ingen omkring en orkar lyssna längre. Visserligen skriver jag för VA nu, men där måste man ju hålla en viss nivå, så det här får väl bli en slaskpost för allt som blir refuserat antar jag...

Liljevalchs vårslaong - Dagens stora att-göra. Se till att få iväg anmälningsblanketten till Liljevalchs Vårsalong. Jag brukar komma på det alldeles för sent varenda år, men den här gången är allt på plats. Blanketten är ifylld, anmälningsavgiften på 300 pix inbetald, ska bara gå och plocka upp bilderna och få ner anmälan i brevlådan... måste poststämplas före den 15 oktober.

Björnvetet - MJ gick nyligen in med en nästan religiös övertygelse för att korta vete med 4 gångers hävstång. Modigt. Cornucopia gjorde tidigare ett ganska starkt case för det också. Men min idol, The Mad Hedge Fund Trader var dock emot har jag för mig. Ska bli spännande att följa.

Nu måste jag skriva, har lovat Kellie allt material till på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se