torsdag 11 november 2010

Inte många knop idag och En höjdare i google maps

Inte många knop idag - Halva min arbetstid så jobbar jag för Veckans Affärer. Där får jag ofta frågan vad jag gör på den andra halvan. Svaret brukar variera mellan "skriver en bok", "lite allt möjligt" och "flummar", och det brukar reflektera sanningen ganska väl. Klar övervikt på att flumma den här veckan. Lite råvarukonferens imorse, men sen ställde FB in vår lunch kvart i tolv och då lade jag mig på soffan och kollade på Hurt Locker istället som handlar om en bomb squad i Irak, grymt bra! Vid tvåtiden hade jag fått nog och hängde med JH ut och leta mössa åt honom. Nu sitter jag på Rival, läser Obama's Wars och väntar på att klockan ska bli sju då jag ska träffa grabbarna på bottenplanet. Om ni ska dit, kom förbi Rival.

En höjdare i Google maps - 1. Gå till google maps 2. Klicka på "Vägbeskrivningar". 3. Skriv USA som startplats. 4. Skriv Kina som slutplats. 5. Gå till nummer 42 i vägbeskrivningen. Tack för den CA.

Den här kanske det blir om inte PL lägger in vetot. Ohemula 1100 spänn på Ralph Lauren. Vad tycks?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se