torsdag 11 november 2010

Mössenkät och Gubbvarning

Mössenkät - JH återkom på facebook och bad mig inhämta mina modemedvetna läsares åsikt om de två olika mössorna han står i begrepp att välja mellan. Så var inte blyga nu utan hjälp JH i hans svåra val med en enkel kommentar här på bloggen.

Gubbvarning - Jag har börjat lyssna på klassisk musik när jag jobbar och skriver, sitter med Beethoven i lurarna nu. Betyder det att jag börjar bli en gubbe då? Eller är det beviset på att det redan är kört?

Båda skönheter går lös på 1100 spänn


12 kommentarer:

  1. Lägger in mitt veto på RL-mössan!

    SvaraRadera
  2. Det lutar ju åt Moncler, det gör det...

    SvaraRadera
  3. Haha, ja, och då blir det ju lite som en folkomröstning i Burma

    SvaraRadera
  4. Jag har Than Shwe här hemma...

    SvaraRadera
  5. Jag lägger in mitt veto mot den vita.

    Så du får helt enkelt leta upp nya messor.

    SvaraRadera
  6. Lutar åt den bruna, även om det ser ut som att mormor stickat det, fast det kanske är meningen. Den vita ser dyrare ut, men inte 1100-dyr

    SvaraRadera
  7. Helt klart den första /Preben

    SvaraRadera
  8. Den bruna!!!! Absolut!

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se