måndag 20 december 2010

Twitter, Dagens istapp, Arbetslöshet i perspektiv och Apropå eurozonen

Ny på twitter – efter att ha lyssnat på både Carl Bildt och min kollega LF hylla twitter som verktyg för omvärldsbevakning så beslutade jag mig för att aktivera mitt eget konto för att förbättra min koll på nyhetsflödet. Om det blir någon egen produktion återstår att se, men alla rekommendationer på flöden av kvalitet tas tacksamt emot. Hittills har jag bara adderat ett par kollegor, Lars Ohly och Bitterfittan. Känns som jag behöver balansera nyhetsflödet i just den här kanalen.

Dagens istapp, Arbetslöshet i perspektiv och Apropå eurozonen


kl 12.10 på tegnérgatan, jag kan lova att den såg mer imponerande ut i verkligheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se