torsdag 23 oktober 2008

Lost

Häromdan köpte jag en ny TV. En stylish 50-tums LG som jag faktiskt gillar. Innan det så hade jag inte haft nån TV sen maj 2007. Det var visserligen inga som helst problem, jag bara gjorde andra saker. Men även om man tycker att det är fördummande att kolla på TV så kan jag vittna om att det är än mer fördummande att vara utan, eller åtmistone att man får ganska dålig koll - snabbt! Vad gäller tidningar så läser jag bara affärspress och lokalpress, ingen DN eller Svenskan.

Men en dag så visade det sig att det hade gått tre veckor innan jag förstått vad den där charmige österrikaren Fritzl egentligen hade haft för sig i sin källare, trots att hela nationen gapat över det som om kungen hade kommit ut ur garderoben - i tre veckor innan jag hajade det! Så då började jag överväga att skaffa en TV igen, bara för inte bli helt avskuren från vad alla andra pratar om. Vi får se om det funkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se