onsdag 10 mars 2010

Ballerinakex 2 - springa 3 km 1

Dagens började segt, och mellan 10.30 och 12.00, då J kom förbi på lunch, så hade jag bara hunnit skriva 1,5 timme. På den tiden blev det dock 3800 tecken, och när jag kom igång igen kl 14.00 så blev det ytterligare över 8000 tecken fram till 18.00, så dagen slutade på 12000 tecken. Mycket nöjd med nivån på produktiviteten.

Domaren dömer att den höga produktiviteten under senare delen av dagen kompenserar för den svaga inledningen, så jag får ett ballerinakex idag också. Men domaren påpekar också att han inte kommer se genom fingrarna en gång till.

I måndags kom jag inte upp i önskad produktion, det stannade på 7200 tecken så det blev inget Ballerina då. Nu är ställningen alltså Ballerinakex 2 - springa 3 km 1

Tyvärr noterar jag också att aktiemarknaden fortsätter att hata mig, och min kortposition fortsätter att gå emot mig eftersom OMXS30 stänger upp 1,1% på ett nytt årshögsta.

Nu ska jag se till att komma ut lite. Tror det kan vara nyttigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se